יום כיף בספא

לפעמים צריך לדעת ללמוד לקחת פסק זמן מהכול – מהשגרה הלוחצת, מהלימודים, מהעבודה ומכל המחויבויות שיש לנו וללכת להתפנק בספא אקסקלוסיבי שכולל ארוחות גורמה מופלאות, עיסויים משובחים, טיפולי פנים, סוויטות מפנקות וליהנות מחוויה מרגיעה במקום קסום שמשקיף לנופים פסטורליים ולים התיכון. נשמע כמו חלום? אלמא – מלון בוטיק ומרכז אומנויות מזמינים אתכם לחגוג את החיים במקום הייחודי ביותר בישראל עם יום כיף בספא היוקרתי והמושלם ביותר.

בין אם אתם חוגגים יום הולדת לחברה טובה, לבת זוג, מתכננים להציע נישואין או לבלות את ירח הדבש שלכם במקום ייחודי – הספא של אלמא הוא המקום המושלם בשביל זה. מלבד הטיפולים המסורים והמפנקים ביותר, המקום נמצא במבנה יפיפה שמשקיף לנופים עוצרי נשימה ובפנים תוכלו ליהנות מאומנות מודרנית במיטבה, בריכת פנים מחוממת ובריכת חוץ, אוכל משובח ומגוון רחב של שיטות וסגנונות טיפול שמגיעים אלינו ממחוזות שונים בעולם.

למי מתאים יום פינוק בספא?

יום כיף בספא אלמא זכרון יעקב – יכול להתאים לכל אדם שרוצה ליהנות מחוויה עוטפת, מרגיעה ולצלול לתוך רגשות וחגיגת חושים. תוכלו לקבל חבילות מיוחדות בהתאם לאירוע שאתם מציינים וחוגגים – ימי הולדת, יום נישואין, ציון שנה, מסיבת גיוס ואפילו אם סתם, בלי סיבה מיוחדת מתחשק לכם להתפנק, כל מי שמגיע לספא שלנו יכול להשתמש בכל מתקני הספא שנמצאים במקום, ארוחת גורמה לבחירה ועיסוי למשך 50 דקות כל אחד.

  • יום כיף לזוג: מתכון ליום מושלם – נכנסים לארמון מהאגדות, על רכס הרים שמשקיף אל הים, מוזיקה ברקע, ניחוחות משכרים שנודפים מנרות מרצדים. בין אם אתם חוגגים שנה יחד, יום הולדת או שפשוט בא לכם לקחת הפסקה מהעולם ולחוות הנאה בלתי נשכחת – יום כיף בספא לזוג במלון אלמה היא חוויה רומנטית וייחודית במיוחד. במקום תקבלו את אחד הטיפולים המשובחים שבתפריט הרחב שלנו ותיהנו מעיסוי משכר חושים, תוכלו להתפנק אחר כך בסוויטה או באחת הבריכות וליהנות מאווירה חלומית ומנוף עוצר נשימה.
  • יום כיף לחברות: אם אתן רוצות לציין אירוע מיוחד, לחגוג מסיבת רווקות או רק לעשות יום כיף בספא לחברות – אצלנו תוכלו ליהנות מכל הטוב שבעולמות. עיסויי גוף לגוף ולנפש, טיפוח עור עם אקזוטיים שיעשירו את הגוף שלכן בוויטמינים וירגיעו את גופכן, ארוחות מפנקות, אלכוהול ואפילו הופעות.
  • יום כיף בספא ליום נישואים: אם אתם מחפשים דרך רומנטית ובלתי נשכחת לציין יום נישואין – יום כיפי זוגי בספא זו הזדמנות מושלמת בשבילכם. תוכלו לבחור לעצמכם סוויטה מעוצבת ולהתפנק עם אחד מטיפולי הדואט הנפלאים שלנו שיספקו לכם עיסוי מרגיע במיוחד. האווירה הקסומה, בשילוב המוזיקה והמגע המדויק יעניקו לכם חוויה זוגית ייחודית. בסיום תוכלו להמשיך לנוח בסוויטה או להיות באחד ממתקני הספא עם שתיה מרעננת וארוחה משובחת.

 יום כיף בספא אלמא – חוויה ייחודית לגוף ולנשמה

אנחנו מזמינים אתכם לחדש את הגוף והנפש ולחוות רגעים של אושר – במקום הפסטורלי ביותר תוכלו למצוא מקום של שלווה וליהנות מטיפולים מגוונים שיעניקו לכם איזון, ריפוי ואנרגיות חדשות ורעננות לחזור לשגרה. מעניין אתכם לשמוע עוד? לא יודעים איזו חבילה לבחור? מלאו את הפרטים שלכם ונציגנו ידאגו לחזור אליכם בהקדם או התקשרו אלינו .

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן