עיסוי באבנים חמות

עיסוי מהווה את אחת הדרכים הנעימות והמרגיעות ביותר עבור הרפיה גופנית, וגם נפשית. כיום ניתן ליהנות ממגוון עיסויים נפלאים, כאשר עיסוי אבנים חמות נמצא בקטגוריה ייחודית משל עצמו. לעיסוי הזה יש סגולות רבות, ויחדיו נגלה מה זה עיסוי אבנים חמות, מה יתרונותיו, והיכן תוכלו ליהנות מעיסוי מקצועי ונעים.

תוכן עניינים

עיסוי זוגי באבנים חמות

מה זה עיסוי אבנים חמות?

עיסוי אבנים חמות הוא סוג של עיסוי בו המעסה מניח אבנים חלקות וחמות על הגב. אבנים אלו מספקות טיפול בחום לשרירים, מה שעוזר להפחית מתח וכאב. האבנים המשמשות בעיסוי באבנים חמות הן בדרך כלל אבני בזלת, או סלע וולקני שבדרך כלל עשיר בברזל, המאפשר להם לספוג חום למשך זמן ממושך. הודות לכך, האבנים שומרות על חומן במהלך העיסוי, ומספקות מזור למגוון בעיות.

כיצד התפתח עיסוי באבנים חמות?

התיעוד המוקדם ביותר של עיסוי באבנים חמות היה בסין, שם נעשה שימוש באבנים חמות ברפואה המסורתית כדי לשפר את תפקוד האיברים הפנימיים ולקידום של הרווחה הכללית. העיסוי התפשט מאוחר יותר לאזורים אחרים באסיה ובסופו של דבר לאירופה וצפון אמריקה.

עיסוי אבנים חמות כפי שאנו מכירים אותו היום פותח בתחילת שנות ה-90 על ידי מרי נלסון, מטפלת בעיסוי מאריזונה. היא קיבלה השראה מהמסורת האינדיאנית של שימוש באבנים מחוממות לעיסוי והחלה לשלב את הטכניקה בתרגול שלה. היא קראה לזה "טיפול לאסטון" והמשיכה להכשיר מטפלים אחרים בטכניקה, וכיום העיסוי רווח בכל רחבי העולם.

טיפול באבנים חמות

יתרונות של עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות כולל מספר יתרונות בולטים, כמו:

  • שיכוך כאבים: האבנים החמות עוזרות להרפיית השרירים ולהגברת זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית כאב ואי נוחות בגוף.
  • הפחתת מתח: החום מהאבנים מסייע בהרגעה של הנפש ובהפחתת מתח, מה שמוביל לתחושת רגיעה ורווחה כללית.
  • שיפור זרימת הדם: החום מהאבנים בעיסוי מגביר את זרימת הדם בכל הגוף, מה שמסייע בשיפור זרימת הדם הכללית ובקידום ריפוי.
  • איכות שינה משופרת: עיסוי אבנים חמות עוזר לישון טוב יותר, שכן החום וההרפיה מהאבנים מקדמים שינה עמוקה ונינוחה יותר.
  • ניקוי רעלים: החום מהאבנים במהלך העיסוי מעורר את מערכת הלימפה, מה שמסייע בסילוק רעלנים וחומרי פסולת שונים מהגוף.

למי מתאים עיסוי באבנים חמות?

עיסוי אבנים חמות הוא מרגיע במיוחד, ומתאים עבור:

  • אנשים שסובלים ממתח בשרירים
  • אנשים עם כאבים בשרירים
  • אנשים שמתמודדים עם נדודי שינה
  • אנשים שחווים מתח נפשי
יתרונות עיסוי באבנים חמות

עיסוי אבנים חמות מחיר: כמה עולה הטיפול?

כפי שראינו, עיסוי באבנים חמות הוא בעלת יתרונות רבים. אם אתם מעוניינים ליהנות מכל מה שיש לעיסוי הזה להציע, חשוב שתהיו בידיהם של מטפלים מקצועיים. בספא אלמא בזיכרון יעקב מחכה לכם צוות מקצועי ומסור שמעניק מגוון טיפולים, לרבות עיסוי אבנים חמות.

  • עיסוי של 50 דקות
  • עיסוי של 70 דקות
  • עיסוי של 90 דקות

טיפול מקצועי באבנים חמות בספא אלמא

עיסוי באבנים חמות צריך להתבצע על ידי מקצוענים בלבד, ובספא אלמא שבזיכרון יעקב מחכה לכם צוות מקצועי, לצד חוויה רב חושית. הספא הייחודי הוקם במיוחד כדי לספק מזור ורגיעה לגוף ולנפש, והוא ממוקם בזיכרון יעקב הציורית.

במתחם הספא ניתן לבחור בין מגוון טיפולים נפלאים, וליהנות מהמתקנים המתקדמים במקום: 6 חדרי טיפול ליחיד, 2 חדרי טיפול לזוגות, חמאם טורקי, בריכה מחוממת, ועוד. הספא ממוקם באזור פסטורלי במיוחד, והוא מביט על מרחבים ירוקים, אגן הים התיכון ושדות חקלאיים.

האורחים בספא אלמא מקבלים תשומת לב אישית בכל ביקור מחדש, ויכולים ליהנות מביגוד אישי ופינוקים טעימים מרגע הכניסה לספא. בית הספא המיוחד מקפיד לספק חוויה נעימה שמתחילה מהכניסה לספא ועד ליציאה ממנו. החל ממוצרי טיפוח ושמנים יוקרתיים, דרך צוות של מעסים מוכשרים ומקצועיים ועד למתקנים המתקדמים במקום – ספא אלמא הוא המקום בו ניתן להירגע מהחיים. במרחק קצר מבית הספא מחכות אטרקיות רבות, כולל גנים מוריקים, אתרים היסטוריים וגם יקבים שבהם ניתן לתכנן יום טיול מושלם, לצד ביקור בספא.

שאלות ותשובות

בהחלט; בספא אלמא חשוב לנו שכל אורח ואורחת ירגישו בנוח במהלך הטיפולים וגם אחריהם. אתם יכולים לבחור אם אתם מעוניינים לקבל טיפול על ידי מטפל או מטפלת באמצעות יצירת קשר עמנו, ואנו נספק לכם מענה מלא לבקשה שלכם.

ספא אלמא מספק לאורחיו טיפולים מפנקים בכל ימות השבוע, כולל שבת. בימי שבת שעות פעילות הספא הן 09:00-18:00, וניתן להזמין טיפולים לפי בחירה.

כן, בספא אלמא ניתן לשלב בין עיסוי ובין ארוחת בוקר בספא. חבילת ספא ליחיד עם ארוחת בוקר בשילוב עם עיסוי של 50 דקות וחבילת ספא עם ארוחת בוקר לזוג. עבור הפינוק האולטימטיבי לזוג, ניתן להזמין חדר טיפולים זוגי . ארוחת הבוקר מוגשת עד השעה 10:30, ואנחנו מזמינים אתכם להתפנק עם חוויה טעימה ונעימה בכל עת שתרצו.

עיסוי באבנים חמות מקדם את הבריאות הכללית, והוא מתאים לרוב האנשים. אולם, יש מספר מקרים שבהם מומלץ להימנע מהעיסוי, או להתייעץ עם מומחה רפואי כדי לקבל את אישורו:

  • נשים בהיריון
  • אנשים עם בעיות עור
  • אנשים עם רגישות לחום
  • אנשים עם בעיות רפואיות, כמו לחץ דם גבוה
יצירת קשר
להזמנת טיפול מפנק
דילוג לתוכן