עיסוי רקמות עמוק

בעמוד הבא נפרט את כל המידע אודות עיסוי רקמות עמוק – למי מיועד הטיפול? האם זה כואב? באילו אזורים בגוף ניתן לעשות עיסוי רקמות רכות, מה היתרונות של הטיפול, האם כל אחד יכול לעשות מסאז רקמות עמוקות והאם יש לטיפול תופעות לוואי?

טיפול רקמות עמוק

מה זה בדיוק עיסוי רקמות עמוקות?

עיסוי רקמות עמוקות זו טכניקת עיסוי המשמשת בעיקר לטיפול בבעיות שלד, פציעות ספורט, כאבים כרוניים ואזורים שאגרו לחץ רב כמו צוואר נוקשה, כאבי גב תחתון, כתפיים כואבות ועוד. העיסוי כולל הפעלת לחץ מתמשך שנעשה באמצעות משיכות איטיות ועמוקות כדי להגיע לשכבות העמוקות של השרירים ורקמות החיבור שסובבות את השרירים.

מהם היתרונות של עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי רקמות עמוק מציע מגוון של יתרונות שתורמים גם לפן הפיזי וגם הפסיכולוגי. בניגוד לטכניקות עיסוי אחרות המתמקדות בעיקר בהרפיית שרירים – עיסוי רקמות עמוק מסייע לנו לטפל בכאבי שרירים קשים, לשחרר נוקשות ואף לגרום לכם להירגע נפשית במידה ואתם עומדים בפני סטרס רב בשגרה.

עיסוי רקמות רכות מצוין לאנשים שסובלים מ:

  • פציעות ספורט שונות.
  • פיברומיאלגיה.
  • לחץ דם גבוה
  • מרפק טניס
  • דלקות פרקים
  • כאבים כרוניים בגב
  • בעיות יציבה
טיפול עיסוי רקמות עמוק

מסאז רקמות עמוקות – למה צריך לצפות?

לפני תחילת העיסוי, המטפל שלכם ירצה לדעת על האזורים הבעייתיים שלכם – העיסוי יכול להתרכז באזור ספציפי והוא יכול לכלול גם את כל הגוף. הכול תלוי במטרות של הטיפול. ברגע שתהיו מוכנים, אתם תתבקשו לשכב על הגב או על הבטן מתחת לסדין, יהיה צורך לחשוף את האזור שעובדים עליו. לאחר מכן המעסה יתחיל בעיסוי כדי לחמם את השרירים באמצעות מגע עדין ואחרי החימום הוא יתחיל לעבוד על האזורים הכואבים שלכם. העיסוי יהיה מלווה בתנועות לישה עמוקות ובליטוף שמפעיל לחץ עז ומדויק על השרירים. המעסים עשויים להשתמש בקצות האצבעות, בפרקי האצבעות, בידיים ובמפרקים במהלך עיסוי רקמות העמוק – ייתכן ותתבקשו לנשום עמוק כשהוא יעבוד על שחרור האזורים המתוחים. 

עיסוי רקמות רכות

האם עיסוי רקמות עמוקות זה כואב?

הטיפול לא אמור לכאוב יחד עם זאת במהלך העיסוי אתם עשויים לחוש אי נוחות מסוימת במיוחד כאשר המטפל מפעיל לחץ על האזורים בהם יש לכם כאב. במידה ואתם חשים כאב מסוים חשוב שתיידעו את המעסה שלכם כדי שהוא יוכל להתאים את הטכניקה באופן המדויק ביותר לגופכם.

האם ישנן תופעות לוואי אחרי עיסוי רקמות רכות?

בגלל שמדובר בעיסוי רפואי והטיפול מתמקד בעומק השרירים ייתכן ותחושו כאב קל מספר ימים אחרי, שימוש בכרית חימום יוכל לסייע לכם להקל על הכאב. כמו כן, העיסוי ימריץ את מחזור הדם ויש מטופלים שעשויים להרגיש כאב ראש קל או סחרחורת שיעברו במהירות באמצעות שתיית מים ומנוחה במתקני הספא.

שימו לב – חשוב לשוחח עם הרופא שלכם לפני עיסוי רקמות עמוק במידה ואתם:

  • לוקחים מדללי דם
  • סובלים מהפרעות דימום
  • סובלים מסרטן ועוברים טיפולים כמו כימותרפיה או הקרנות.
  • פצעים/זיהום בעור/פריחות
  • אם אתם סובלים מבעיות בעצמות

בשורה התחתונה…

עיסוי רקמות עמוקות הוא טיפול מושלם ואפקטיבי עבור אנשים שעוסקים בפעילות גופנית קבועה, לאנשים שסובלים מפציעה או מכאבים כרוניים בגוף. אנשים רבים שעשו את העיסוי מדווחים על שיפור רב בכאב שלהם, החלמה מהירה יותר ותחושת רוגע. אם יש לכם סף כאב נמוך ואתם מחפשים הקלה בשרירים מתוחים – עיסוי שוודי הוא עדין ויוכל להיות פתרון טוב יותר בשבילכם. חשוב לנו להדגיש – אם אתם סובלים ממחלת רקע מסוימת חשוב לשוחח עם הרופא שלכם לפני.

טיפול רקמות עמוק בספא אלמא

אנחנו מזמינים אתכם להגיע לחוויה קסומה ומפנקת בספא אלמא – במתחם ייחודי שמשקיף לים, עם שפע של מוזיקה ואומנות וליהנות מטיפול מקצועי שנעשה על ידי מיטב המטפלים בישראל. בין אם אתם מעוניינים בעיסוי רקמות עמוקות או בכל סוג של טיפול אחר – אצלנו תקבלו תפריט טיפולים איכותי ורחב עם מגוון שיטות, סגנונות ואמצעים. לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם או התקשרו –

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן