ספא וארוחת בוקר

חיי שגרה מלחיצים למדי, כולם יודעים את זה. הקימה המוקדמת, לחלקכם גם הילדים, הפקקים, הלימודים, שלא לדבר על הטירוף וכל העבודה שמחכה לכם במשרד ואולי לפעמים חוזרת איתכם הביתה. ביומיום לא בטוח שאתם מרגישים את העומס הזה, אבל  תהיו בטוחים שהוא מצטבר ופוגע בבריאות שלכם ולפעמים גם בתקשורת עם האנשים האהובים עלינו. בגלל זה, יש חשיבות רבה בשבירת שגרה מדי פעם – לקחת יום אחד רק בשביל עצמכם בשביל להירגע ולהטעין מצברים מחדש. ספא עם ארוחה יכולה להיות דרך מושלמת לעשות את זה ובספא אלמא תוכלו ליהנות מכל הטוב שבעולמות.

ספא זוגי עם ארוחת בוקר היא דרך נפלאה לעצור את כל העולם ליום אחד וליהנות מיום מפנק במיוחד. הדרך לספא אלמא שבזכרון יעקב פסטורלית במיוחד, עם נופים ירוקים שיובילו אתכם למושבה הקסומה, שם על רכסי הכרמל אתם תגיעו למבנה מרשים שהוא למעשה המלון ומרכז האומנויות שמשקיף לחופים כחולים, יערות וכרמים. אתם תתקבלו בקבלת פנים נעימה וחמה וילוו אתכם למתחם הספא הייחודי והמפנק ביותר בישראל.

עיסוי וארוחת בוקר – לגוף ולנשמה

לספא יש השפעות חיוביות רבות, זו דרך פנטסטית להרפות מלחצים ולהרשות לעצמכם להירגע, להגביר פרודוקטיביות, ריכוז ותחושה חיובית. בנוסף, עיסויים וטיפולים מסוימים תורמים הרבה באנטי אייג'ינג ומסייעים לעכב ולמנוע הופעה של קמטים, זה משפר שינה, עוזר לכאבים שונים בגוף, משפר את זרימת הדם, מפחית מיגרנות ויש עוד רשימה ארוכה של יתרונות. אנו בספא אלמא משלבים טיפולים משובחים עם מיטב המעסים וזה בשילוב עם ארוחת בוקר או ערב מפנקת במיוחד מה שיבטיח לכם יום נפלא שתצאו ממנו בחיוך ואנרגיות חדשות.

מה יותר טוב מלפתוח את היום עם מסאז, ספא וארוחת בוקר? 

בין אם אתם חוגגים שנה ביחד, יום הולדת, יום נישואים, מסיבת גיוס, רווקות או סתם מתחשק לכם יום כיף רק בשביל עצמכם, ספא אלמא מציע לך את החוויה האיכותית והמפנקת ביותר בישראל, אל מול נופים עוצרי נשימה ומציע לכם חבילות טיפולים ייחודיות. בנוסף, במקום תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים טיפולים מידיים מקצועיות ומיומנות שיעניקו לכם עיסויים מסורים, מלטפים ובדיוק כפי שאתם אוהבים. המקום משלב מספר רב של סגנונות, כלים ושיטות של טיפול כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את סוג הטיפול שמתאים עבורכם ביותר והצוות המקצועי שלנו ישמח גם לייעץ ולהתאים לכם באופן אישי. בין סוגי הטיפולים שלנו תוכלו למצוא: 

  • דואט – טיפול זוגי
  •  חמשת האלמנטים
  • עיסוי צ'אקרות
  • הפגת מתחים
  • רקמות עמוקות
  • מסאז שוודי/תאילנדי או מסורתי.
  • טיפולי רפלקסולוגיה
  • מסאג' עם שמנים ארומתרפים.

כמו כן, תוכלו ליהנות מטיפולי פנים עם התכשירים היוקרתיים ביותר שיזינו ויחדשו את העור שלכם עם ויטמינים ומינרליים מיוחדים.

הטיפולים נעשים בחלל טיפולים הרמוני ונעים, עם נרות ריחניים, מוסיקה מרגיעה ואווירה מופלאה שתגרום לכם לצלול לעולם של תחושות נעימות וזיכרונות מתוקים. במתחם תוכלו ליהנות ממתקני ספא ומבריכה חיצונית ובריכה פנימית מחוממת. בסיום הטיפול אתם תוכלו לסעוד ארוחת בוקר או ערב במסעדת אורטוריו – עם תפריט חדש שמורכב מהמון מנות מפתיעות ועונתיות. המסעדה משקיפה לנופי הים התיכון – תוכלו לשבת בפנים בחדר מעוצב וממוזג או במרפסת יפיפייה ליד הבריכה.

לסיכום,

ספא עם ארוחת בוקר זה ללא ספק אחת החוויות הנהדרות ביותר והיא מתאימה לכל סוג של אירוע. אם אתם רוצים ליהנות מאווירה ייחודית במקום יוקרתי, עם מיטב המטפלים ועם השירות המקצועי ביותר – ספא אלמא הוא בדיוק בשבילכם. לפרטים נוספים מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם או התקשרו אלינו. 

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן