יקבים בזכרון יעקב

אם אתם מחפשים אטרקציה ייחודית בצפון ואתם חובבי יין יש לנו הצעה נפלאה עבורכם. סיורי יקב בכרמים בזיכרון יעקב – עם נופים ירוקים כפריים וטעימת יינות משובחים – תוסיפו לזה מספר חברים, גבינות ואוכל טוב וקיבלתם חוויה ייחודית באווירה קסומה. למי שלא מכיר ולא יודע, יין הוא סימן היכר ידוע של זיכרון יעקב שמאז ומעולם הוא היה ענף הכלכלי המרכזי וסיפק תעסוקה לכל התושבים בסביבה. במאמר זה אנחנו נסקור לכם את היקבים המובילים בסביבה בהם תוכלו לקיים סיורים חווייתיים.

סיור יקבים באזור זכרון יעקב ובנימינה

4 היקבים הכי טובים באזור זכרון יעקב ובנימינה

1. יקב אמפורה

 יקב אמפורה הוא דוגמה לאחד היקבים הייחודיים בישראל וממוקם בחווה אורגנית בליבו של אזור פסטורלי, שופע בטבע ושקט. ביקב תוכלו לטייל, לסייר ולטעום מהיינות וליהנות מפלטת גבינות טעימה במיוחד, פירות העונה, אגוזים, זיתים אורגנים ועוד המון הפתעות. חשבו לציין שיקב אמפורה פעיל גם בשבתות ולכן הוא לא כשר.

2. יקבי הכרמל

 סיור מרתק והיסטורי ביקב עם תעשיית היין הוותיקה ביותר בארץ – הסיור יכלול את הסיפור המעניין של היקב, סיור במרתף, למידת תהליך הכנת היין, טעימות וסעודה במסעדה של היקב. יקבי הכרמל הם אחד הכרמים שהתפתחו רבות בשנים האחרונות ומכרם שמספק רק יין לקידוש כיום הם מייצרים סוגים שונים של יינות איכותיים שנמכרים בארץ ובחו"ל.

3. יקב סומק

עוד יקב נהדר בזיכרון יעקב שאנחנו לא ממליצים לכם לפספס הוא יקב סומק שהוקם בשנת 2002 באזור בקעת הנדיב. מדובר ביקב קטן ומשפחתי בו תוכלו ליהנות מסיור נפלא, עם הסברים מעניינים אודות תהליך ייצור היין וטעימה של מיטב הבצירים עם פלטת גבינות מקומיות.

4. יקב תשבי

אי אפשר לסיים טיול באזור זיכרון יעקב בלי ביקור במקום הנפלא הזה. יקב תשבי עם היסטוריה מפוארת עוד מתקופת הברון. אחד הדברים שמייחדים את היקב הוא השילוב המושלם של טעימת יינות משובחים ושוקולדים איכותיים תוצרת ישראל. בנוסף, במקום יש מאפייה של היקב בה תוכלו לטעום מלחם המחמצת הייחודי שנאפה במקום בעבודת יד. אם תחליטו להגיע לסיור ביום שישי תוכלו ליהנות ממתחם הברביקיו גראז' במסגרתו יש מוזיקה טובה, בשר טעים ובירה מקומית

סיור יקבים בזכרון יעקב

סיור יקבים בזיכרון יעקב – חוויה ייחודית ובלתי נשכחת

אם אתם מתכננים לנפוש באזור זכרון יעקב והסביבה, אנחנו ממליצים לשלב בתוכניות של סיורים ביקבים שבסביבה, ללא ספק מדובר באחת החוויות הקולינריות המעשירות ומהנות ביותר שיש. אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מהביקור שלכם באזור, מומלץ מאוד לשהות שם מספר ימים ולשלב את זה עם אטרקציות מרגיעות נפלאות כמו ספא במלון אלמא, מסעדות שף נפלאות ועוד שלל פעילויות חוויה באזור הכרמל. תיהנו! 

יקבים בזכרון יעקב

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן