טיולים בזכרון יעקב

נראה שכמעט כל מי שזוכה לבקר בזיכרון יעקב מתאהב בעיירה הקסומה וממש קל להבין למה זה כך. זיכרון יעקב היא אחד המקומות הייחודיים שיש לישראל להציע, עם נופים מדהימים של חוף הים התיכון, אטרקציות מהנות, אתרים היסטוריים ואיך לא…המון יין. תושבי העיירה יודעים שיש למקום הרבה מה להציע – כולל בתים יפים, שכונות מקסימות, בתי ספר טובים, קרבה למקומות עבודה והמון טבע. בנוסף, זיכרון היא אחת הערים העתיקות ביותר בהיסטוריה המודרנית של ארצנו.

היא נוסדה כישוב חקלאי בסוף המאה ה-19 על ידי חברי תנועת "חובבי ציון" – בהמשך היא נעזרה במאבקיה באמצעות הברון אדמונד דה רוטישלד ולבסוף נקראה לכבוד אביו יעקב. כיום זיכרון ממשיכה כקהילה תוססת עם אנשים נפלאים וממשיכה לפתח חיי תרבות מרתקים, קולינריה ואפילו חיי לילה. 

סיור יקבים באזור זכרון יעקב ובנימינה

סיורים וטיולים בזיכרון יעקב והסביבה – מה יש לראות?

1. סיור בפארק רמת הנדיב:

בקצה הדרומי של רכס הרי הכרמל, תוכלו להרגיש בחו"ל בישראל ולטייל בין מדשאות וחורשות ירקות של פארק רמת הנדיב. הפארק ידוע גם בתור גן זיכרון של הברון אדמונד דה רוטשילד שסייע בהקמת מדינת ישראל ותרם רבות ליישוב זיכרון יעקב. תוכלו ליהנות מהליכה רגועה בשבילי הפארק הציוריים והמתפתלים בין עצי הברוש והאורן, ערוגות פרחים סימטריות לצד מזרקות יפיפיות, גינות תבלינים משכרות חושים, גן דקלים ונופים עוצרי נשימה של הים התיכון. המקום פתוח כל יום מהשעה 8:00 עד 16:00 (בשישי וערב חג עד 14:00).

גן הוורדים פארק רמת הנדיב

2. טיול במדרחוב בזיכרון יעקב:

אם אתם רוצים לטעום מהקסם של באר יעקב, סיור במדרחוב המייסדים הוא בגדר חובה! המקום נראה כמו עיירה קסומה עם בתים ייחודיים ואווירה נפלאה. אם תגיעו בשעות הבוקר, החנויות המקומיות פתוחות, בניהם תוכלו למצוא גלריות מיוחדות, מעצבות אופנה, חנויות תכשיטים, צעצועי עץ, קוסמטיקה טבעית ועוד מגוון עסקי בוטיק שלא תמצאו בשום מקום אחר. בנוסף, לאורך כל הרחוב יש מסעדות וברים מקומיים בהם תוכלו לעצור ולהתרענן לכוס יין/בירה ונשנוש טעים.

סיורים במדרחוב זכרון יעקב

3. טיול בפארק אלונה – מי קדם:

במרחק נסיעה ממש קצר מזיכרון יעקב, תוכלו למצוא את אתר מי קדם וליהנות מחוויה משפחתית מהנה ומרעננת במיוחד! מדובר באתר ארכיאולוגי ומפעל מים מהתקופה הרומית-ביזנטית. המטרה של המפעל הייתה להעביר מים מעין צברין עד לקיסריה והוא משתרע על פני 23 קילומטר והניקבה על פני 6 קילומטר. כיום מדובר באתר תיירות מהנה ומעשיר במיוחד שכולל בילוי במפעל המים והליכה מרעננת בנקבה.

4. להתפנק ולהירגע בספא אלמא:

ספא אלמא, הוא למעשה חלק מקופלקס ייחודי שמשלב בין אירוח, גוף נפש ואומנות. המקום נמצא על קצה רכס הרי הכרמל, סביר להניח שלא תוכלו לפספס את "מבנה האקורדיון" המרשים. המקום משקיף לנופים ירוקים, שדות חקלאים ולים התיכון ובפנים תוכלו ליהנות ממרכז אומנויות ותרבות שכולל גלריות אומנים עם יצירות נדירות, הופעות, הצגות וקונצרטים. בנוסף, המקום מציע ספא מפנק שכולל מבחר עשיר של טיפולים שנעשים על ידי מיטב המטפלים בתחום, באווירה קסומה. ללא ספק מדובר באחת החוויות הנפלאות ביותר שיטעינו לכם את המצברים מחדש.

ספא אלמא זכרון יעקב

5. סיור יקבים

כאמור זכרון וסביבתה שופעים בכרמים וייקבים משובחים, אז אם אתם כבר מטיילים באזור אנחנו ממליצים לכם לסייר באחד הייקבים המקומיים ולהנות מטעימות יין משובח, למידה על הרקע וההיסוריה של הייקבים וכמובן צפייה בתהליך ייצור היין. בין היקבים באזור זכרון יעקב תוכלו למצוא בין היתר את יקב כרמל מהיקבים הוותיקים בישראל, יקב סומק "הצעיר יחסית", יקב אמפורה הפתוח גם בשבתות ומציע סיורים המשלבים קולינריה וטעימות של יין וגבינות שהולכים מעולה ביחד, יקב תשבי ועוד.

סיור יקבים בזכרון יעקב

מסלולי טיול בזיכרון יעקב – חוויה מדהימה לכל אחד!

אם אתם עוד לא עשיתם טיולים באזור זיכרון יעקב זה הזמן! בנוסף לאתרים ולמקומות שצוינו בכתבה, תוכלו ליהנות בסביבה מהמון כרמי יין שמציעים סיורים קולינריים מרתקים, אטרקציות לכל המשפחה והילדים – החל מרכיבת סוסים, הכנת סבונים, טיסה בכדורים פורחים ועד למסעדות שף נפלאות עם תפריטים מגוונים – וכן ברים צבעוניים עם הופעות חיות וקוקטיילים טעימים.

על מנת לחוות ולנצל ולהנות מכל הטוב שיש לזכרון יעקב להציע אנחנו ממליצים לכם לשהות באזור לפחות יומיים כי יש המון דברים לראות ואטרקציות משגעות לחוות ולראות.

יצירת קשר

להזמנת טיפול מפנק

דילוג לתוכן